Półmetek kampanii ‚Pozory mylą dowód nie’

Opublikowano: 2 września 2010

[skyday-main-image id=”84″]
[skyday-excerpt]

Od połowy lipca br. w największych polskich miastach oraz w miejscowościach wypoczynkowych powstało już ok. 450 z zaplanowanych 600 obrazków kampanii ‚Pozory mylą dowód nie’.

[/skyday-excerpt]

Obrazki, utrzymane w stylistyce sztuki ulicznej, przestrzegają przed nabywaniem oraz spożywaniem alkoholu przez osoby niepełnoletnie. Za ich realizację odpowiada Europejska Fundacja Kultury Miejskiej. Organizatorami kampanii ‚Pozory mylą dowód nie’ są Związek Browary Polskie oraz Komenda Główna Policji. Celem realizowanych działań jest zmniejszenie nabywania alkoholu przez niepełnoletnich. W ramach akcji dystrybuowane są również pakiety edukacyjno – informacyjne do sklepów w całej Polsce. W dotarciu do sprzedawców pomagają funkcjonariusze Policji, którzy oprócz przekazywania materiałów informują sprzedawców o konsekwencjach wynikających ze sprzedaży alkoholu osobom nieuprawnionym do jego nabywania.

[skyday-attachments-and-galleries id=”84″ lang=”pl”]

image_pdfimage_print